Kawan - Kawan jeBateja

Friday, June 4, 2010

Tak Taw Protokol...


Pagi tadi hantau Kek Gula Hangus ke Wisma Putra, Putrajaya...ngelabah gak aku sebab aku tak pernah hantau kek ke pejabat. Satu lagik hal...aku lupa plak protokal kat tempat2 mcm tu...apa taknya...aku pakai selipar jepun...mana leh masuk...ahakz...nasib baik akak yang order tu turun depan pengawal...apa pun terima kasih pada pengawal sebab benarkan aku parking kereta depan bilik pengawal..kalau ikutkan...tak boleh tu...

Alang alang dah sampai, lepak sekejap kat Putrajaya...ini gambar bersama bunga kebangsaan Malaysia...Bunga Raya..

Petang...hantau kek ke ENSTEK...dekat dengan kawasan Sepang...suka tenguk perkataan ENSTEK tu....macam perkataan HOLLYWOOD yang selalu kita tgk dalam tv...atas bukit tu..


Hah yang macam ni....ahakz...

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin