Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, February 15, 2012

Buih Sabun Yang Berterbangan...

Last week temankan anak2 main buih sabun...
Lawa plak bila sabun2 tu berterbangan...


Gambar paling jebat suka...
Tak di edit taw...
Kalau guna kamera mahal macam GADIS BUNGA dan KAK DINAS
Sure lagik hensem...
Ahakz...

Ini guna kamera HP SONY...
Apa lah sangat...
Ahakz...

16 comments:

ezzu said...

dh lama ezzu x main buih sabun...hehe...

kakcik said...

Wah... cantiknya. :)

Liza @ Adzriel AB said...

tapi hasil gambarnya cantik sangat. ni bapaknya kot yg lebih main buih.

CintaZulaikha said...

guna henpon pon santek apa....ni anak main ka bapak yg main nih..ahakzz..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

hp sony pow x pa janji kuar gambaq ngeeee

amna said...

dah lama x main buih sabun. masa kecik2 dlu slalu kna marah sbb buat lantai lekit :D

Dinas Aldi said...

Nasib baik tak tersedak hang dok sebut2 nama akak ni ha, kehkeh!

Cantik dah heh gambaq buih sabun hang tu! Kalau akak nampak orang main buih ni, aku letak kamera pi tumpang sekaki main, kahkah!

NzA said...

best jugak main buih sabun..entah2 si ayahnya yg over main tiup2 kot....he.he.he...

zati embong said...

ada bakat dah ni,gilap sikit plus beli cam mahal,meletup ni!

siti murni said...

tapi serius cantik la pic tu....
dah ada bakat photographer..artistik gitu...

ape lagi..beli lah slr itewww....tajamkan skill anda..

Fyqa said...

xpe. still cantek gambar tu.

(:

ILA HonEyBuNNy said...

cantik gambar2 neh...

tiba2 rasa nak men buih2 sabun neh.hehehhe

khairunnisa ♥ said...

last main buih sabun, main dalam bilik hostel.. roomate daa bising daa ^_^

Papa Mifz said...

yer la bro..terbaik gmbr tuh...

gadisBunga said...

gambo cantik beb!

aku suka yg bawah punye sebab nampak kontras. ;D

jeBateja said...

EZZU - hang tak payah main lah...dah bangka...ahakz

KAKCIK - cantik ke kak..itu kamera HP tu..kalau bg kamera mahal..mawnya lagik hensem..ahakz

KAK LIZA - mana plak bapak dia main...tak main dah....masa bebudak dulu dah besa main sabun...sampai leh buat minum..ahakz

ZULHAIKA - ha...ha...mcm kak liza ngak...di tegaskan..bapak dia tak main...ahakz

LADY AYU - he...he...kira nasib je kuaq tu...aklau tak...BLUR...ahakz

AMNA - hah...anak den main sampai lekit lantai...tu yg suruh main luar rumah...ha...ha

KAK DINAS - uikkk...akak mana leh main dah....sila ketepi...ahakz...

NZA - Cikgu aaa...kita dah puas main masa kecik...ahakz

ZATI - hah....mahal oooo....

SITI - nanti hang ajau mcm ne nak TAJAM kan...ahakz

FYQA - den rasa..nasib jer tu...ha...ha

ILA - hah...main masa basuh tudung hang...waka...waka

NISA - mana tak bising...lantai melekit oooo

PAPA - mana leh lawan PAPA nya kualiti gambaq

GB - ha...ha....apa maksud kontras erk...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin