Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, February 7, 2012

Jaga...

Kat kilang den ada 2 pengawal yang mengawal pintu masuk n kuar...
Nak elak kecurian barang kot...
Tapi kalau kat kilang den ni...
Barang2 nya...
Berat2 berlaka...
1 bijik part...
5 6 kilo...
Pencuri tu mahunya mati kena hempap...

Tapi depa ni check gak keta2 yang kuar...
itu keta bos den tu...
Ingat bos leh lepas ke...?
Kena gak check...


Ini anak den yang sulung....
Boleh jadi Pengawal tak kalau misai dia mcm tu...?
Ahakz....
Jangan jadi pengawal lah...
Jadi tokeh Syarikat Pengawal ok...
Ahakz...

14 comments:

Muhammad Syahmi said...

Gaji tokey pengawal lagi byk dri gaji pengawal.

lebih baik jd tokey pengawal...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

chubby nyer ur son bro
blh geng ngan A galak tgk misai tu ngeee

HeNRieTTa JoSe said...

Kje? Xpexpe...rm masyuk kan? Hehehe....

Dinas Aldi said...

Keta bos pun tak lepaih no, baguih camtu.

Awat hang contiang macam2 muka anak sulung hang tu, kahkah!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sapalah yang buat anak jadi misai melentik mcm tue hehe.. en jebateja pun tinggal kajangkan? area mana? boleh kita berjiran hehe

Adzrien Shoppe said...

ala... check belakang kereta je, entah ada bawak balik benda2 lain dalam kereta.. he..he.. memang patut check..

Fida Husain said...

semangat betul!

cik fiza said...

comel nya anak..
alah jebat, ATM tu pn org nk rompak kn.. senyap2 bawak keluar barang siapa yg perasan :P

Teenager Housemaid said...

haha..
comelnya anak hang, jebat!
:DDD

Woofer Storm said...

mencurilah,potong tangan baru tau..ehhee

comel anak..cubit skit^^

jeBateja said...

SYAMI - ahakz....sebab tu suruh dia jadi tokeh...ahakz

LADY AYU - waka...waka...tah sape dia ikut...AYAH dia SLIM jerk...ahakz

JOSE - ahakz...mmg keja utk RM masyuk...ahakz...

KAK DINAS - ahakz...den mmg suka nak conteng muka dia yg tembam...ahakz..

BABY MAMA - kita area Bukit Mahkota....ahakz

jeBateja said...

KAK LIZA - kita selalu bawak kuar barang...berupa alat tulis...ahakz

FIDA - sape yang Semangat tu FIDA...? AHakz

FIZA - Comel..?...makan banyak...ahakz...tapi bapak dia comel gak...

MAID - Uikk...bapak dia pun comel lah....comel terkawal lah...

WOOFER - potong tangan...uikk..seramm...
Anak den comel ke....nak kena kawal pemakanan tu....ahakz

kakchik@ella said...

kalau misainya camtu, confirm leh jd tuan punya sykt pengawal ataupun 'supply bodyguard' hihihi.

jeBateja said...

KAKCHIK ELLA - harap2 mcm tu lah...leh BAPAK dia numpang senang...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin