Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, February 21, 2012

Lori Sampah Tercomel Di Dunia...

Ini bukan Lori Sampah erk...
Ini keta Myvi Jebat...
Weekend hari tu kemas2 rumah...
Pastu banyak benda yang DIPAKSA buang...
Ingatkan wife suruh buang macam tu je...
Rupanya dia suruh jual kat PENJUAL BESI buruk...
Apa lagi...
Myvi Jebat le mangsanya...
Tapi...
Sekali tenguk...
Macam lori sampah erk...?
Ahakz...

Lori sampah pun lori sampah lah...
Ni hah...
Hasil jualan barang2 kat atas tu...
RM52.40...
Errr...
40 posen tah kat mana di lempar si Jebat tu...
Ada RM52.00 jerk...
Ahakz...

Ok apa....ahakz...

11 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

terbaik... dapat jugak duit. Banyak tu. lepas juga duit minyak sebulan... utk kereta kita yg comellahkan.

gadisBunga said...

banyak gak hasilnya tuh. jual 4 kali setahun dah boleh belanja kite makan tuti frutti beramai2!

mysara said...

dpt jugak hasilnya dr buang cm tu je....

nidus2 said...

Banyak tu cuma dapat 52.00 jer.....nak jadi tokey besi buruk lah.

Citarasa Rinduan said...

peehhhhhhhh
ini duit modal nak buka kedai baker dh cukup nie...


kannnnn jebat kannnn

siti murni said...

barang buruk tapi ada jugak harga nya eh...jadi la tu...buat lepas minyak myvi....

Dinas Aldi said...

Wehhh jangan buang 4 kupang tu! Kalau hang tak mau, bagi kat akak di Penang nih! Pi cari pi cari!

Woofer Storm said...

ok la tu.leh simpan duit kan?heheee

CintaZulaikha said...

ok r tuh, leh wat blanja makan pizza..ahakzz

Amirah Adnan said...

simpan duit buat belanja eden;p

NzA said...

byknya dpt fulus...hr tu sy pn ada p recycle basikal + penuh 1 kontena mpv..smpai ranap...skali dpt ciput jerrr......salah timang kot...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin