Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, February 28, 2012

Mee Bandung...

Kat kantin di kilang...
Menu Mee Bandung 2 3 kali seminggu...
Busan ooo...
Sebab den tak makan Mee Bandung...
Tapi kalau Mee Bandung CITARASA RINDUAN...
Nak le den TRY...

Err...
Ini je ke bahan2 nya...?
Err...tah..?


Kawan punyer Mee Bandung ...
Ada teluq...
Tapi bayar lain harga...
Ahakz...

9 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

pagi ne makan roti sapu jem je..diet konon haha

Liza @ Adzriel AB said...

cair je kuah ni... lawa white board angry bird.

ILA HonEyBuNNy said...

baru semalam makan mee bandung...ok dah kenyang..ehhehehe

ILA HonEyBuNNy said...

baru semalam makan mee bandung...ok dah kenyang..ehhehehe

schaze zainn said...

aku la ni kene makan epal jek =..=

nak kurus punya pasal..sobs

wahida said...

ko tak mkn mee bandung? rugi wooo...ko belum pekena mee bandung aku lagi...sure ko akan suka...haha...

aniswany said...

ishh..meleleh air liur =D

Dinas Aldi said...

Masa bogel takdak kuah tu nampak dogiang ja mi bandung tu tapi bila dah ada kuah & teloq bagai, boleh tahan sket rupanya :D

Papa Mifz said...

lamo la raso nyer den tak mkn mee bandung...huhu

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin