Kawan - Kawan jeBateja

Monday, February 27, 2012

Hadiah Dari Japan...

Minggu ni keja pagi...
Minggu yg membataskan Jebat untuk BW...
Maaf kepada kenkawan yang sentiasa hadir ke sini...
Namun Jebat ngak bisa BW ke tempat mereka...
Kerja pagi adalah waktu yg sangat BZ ( agaknya laaa...)....

Citer kali ni...
Ni hah hadiah dari JAPAN...
Bukan kawan2 BLOGGER bagi erk...
Kawan satu DEPARMENT yang bagi ni...
Sempena dia ke JEPUN yang maha SEJUK 2 minggu lepas...
Di kilang ni dah macam budaya...
Sape2 gi luar negara...
Wajib le bawak buah tangan...
Murah pun tak kisah...
Asal ada...
Kalau tidak...
Kena tahan TELINGA lah...
Kena PERLI...
Ahakz....

Terima kasih kepada ABANG BUDIN atas HADIAH di ATAS...

11 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

masa tu dia ke china dgn zuhairi... memang sejuk juga kat sana. dia tak bagi apa ye kat jijan?

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

pen from daiso ngeeee
janji org ingat ekkk

nazirah said...

wah best2 kalau dapat FM lg best wee ;)

gadisBunga said...

asal beli kat sana bayar kat sana, boleh je dipanggil buah tgn. heheh!

kakchik@ella said...

kt tmpt KC pun mcm budaya ~ sapa balik bercuti harus bersiap sedia dgn cenderamata. Mahal murah tak kesah .. janji ada.

wahida said...

ko pegi oversea ada ingat nak beli souvenir utk aku?

HeNRieTTa JoSe said...

wah....dr Japan....bila org nak kasi hadiah dr jauh ngan rietta erk? ekeekke....

Ati Masrif said...

apa2 pun jadik lah
asal ada tulisan dari sana :)

NzA said...

apa ke benda tu???puas tilik xfaham....

siti murni said...

murah pun takpe kan..jebat kan..sebagai tanda ingatan..

ILA HonEyBuNNy said...

jebat ooo jebat,,,

nak adiah tudung..ehhehe

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin