Kawan - Kawan jeBateja

Monday, June 20, 2011

Bagusnya Jamban Duduk, Selesanya Jamban Cangkung...



Cikgu den kata...


Jamban duduk bagus...


Sebab ketika meneran ( masa membuang le...)...


Seluruh graviti badan akan turun mendatar...


Jadi untuk orang2 moden mcm kita ni...


Yang banyak makan benda2 yang bukan2...


Aka fast food...


Elok le biasakan jamban duduk ni...





Cikgu den kata lagi...


Jamban cangkung akan membuatkan seluruh graviti badan akan menuju ke lubang dubur ketika meneran...


Sangat tidak elok untuk orang2 moden...


Yang banyak makan benda bukan2...


Sebabnya...


Pemakanan kita sekarang banyak membina lemak dari menguatkan otot...


Jika sepanjang hidup kita asyik meneran kat sini...


Dengan pusat graviti di dubur...


Maka pada umur senja...


Kemungkinan...


Dubur terkeluar sangat lah tinggi...


Jangan bandingkan dgn orang2 lama...


Depa makan ulam2, pucuk paku n sebagainya...


Kalau nak guna gak jamban ni...


Pastikan anda membuang setiap hari di waktu pagi...


Masa ni lawas lagik...


Jangan simpan 3 4 hari sudah...


Kang pecah plak jamban tu...


Keras beb...ahakz...





kepada yang tak biasa dgn jamban duduk...


Gambar diatas may be boleh membantu...


Skill perlu tinggi yea...


kalau tidak...





Mungkin berakhir dgn begini...


Emmm...


Ini wanita kan...


( dah taw...saja tanya...ahakz...)





gambar2 : from google with luv...

20 comments:

Nurhidayah Shamsury said...

eeee...

NzA said...

betita sensasi dipagi hari....he...

seram je tgk pic bawah tu..Knapa tu????

maya amir said...

seb baik dah selesai makan...hehehe

Aku Ibu Muda said...

err...posisi gmbr akhir tu macam tak faham lahh

hurm...mmg ada sebilangan orang yang suka betul pijak jamban duduk tu..haishh...geram. elok2 nak membuang terus rasa terbantut!

wahida said...

woooooii!! aku tgh mkn kopok ni!!!

nidus2 said...

hee....hee....hee.....
Beginilah cara aku buang air....pic akhir tuuu.

siti murni said...

eii..ngerinya tengok pic last tu...huhu...seriau den...!

Adzriel @ Liza AB said...

kalau utk org tak sihat atau pregnant boleh le yg duduk, kalau ikut cara sunnah elok cangkung. ada lak caranya kan..

jeBateja said...

HIDAYAH - ahakz....

jeBateja said...

NZA - kes mencangkung atas jamban duduk...pas tu pecah...

jeBateja said...

MAYA AMIR - ahakz..kalau tgh makan pun...apa salahnya...

jeBateja said...

IBU MUDA - gamabar tu...kes jamban duduk pecah.

jeBateja said...

WAHIDA - oiii...apsal ko tak bg aku sket....

jeBateja said...

NIDUS - ahakz....jgn le bgtaw org....malu......ahakz

jeBateja said...

SITI MURNI - den pun....ahakz

jeBateja said...

KAK LIZA - taw....kita taw caranya...ahakz...lupa plak nak bgtaw....ahakz

chiLleD...!! said...

jamban cangkung lagi selesa..

zati embong said...

ya Allah,gambar 2 betul ke jebat?huhuhu.ngilunya.

jeBateja said...

CHILED - kena ada skill maaa.....ahakz....

jeBateja said...

ZATI yup...gambar betui....mencangkung atas jamban duduk....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin