Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, June 8, 2011

Kemalangan Yang Malang...

Pagi tadi budak kilang den xcident...
Den n sorang kawan gi ke kawasan kemalangan jalan kaki...
Sebab dekat tapi berpeluh gak...
Den difahamkan kemalangan disebabkan ambil terover lap...
Nasib baik cedera ringan dan terkehel bahu jer...
Kot disapu keta dari belakang...
Pehhh...
Sampai2...
Bos den dah ada dah...
Dia jaga motor tu...

Den n kawan den ambil motor...
Kalau dibiarkan...
Hilang plak motor tu kang...

Nampak macam motor tu tak apa2...
Bila start n jalan...
Macam nak pecah enjin...
Teruk gak rosaknya...
Ahakz...

18 comments:

Citarasa Rinduan said...

jebat...

ingatan utk kita2 dan kamu..hati2 memandu. tak kisahlah salah siapa kan???

macamana kawan 1 tmpat kerja kamu?? kena tahan ward atau mcmana?

HonEyBuNNy said...

macam nak pecah enjin...macam teruk jugak rosaknya..

cepat2 tutup moto tu dengan tudung..;-)just kidding...

NzA said...

nasib baik xteruk....

kakcik said...

Semalam seseorang yang kakcik kenali (bekerja di tempat yang sama - bangunan berbeza) meninggal dunia dalam satu kemalangan jalanraya. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan para solehin. Al Fatihah.

deeya said...

dlu pernah eksiden kt hghway naek mtor .. hurm ~ mtor tu memang nampak elok . tapi bila bawak homaai tak bley jalan tegak .. hahaha ~

makan beratus jugak lah nak betolkannyer . apepun semua kena berhati2 ..

My Little Diary said...

isshhh... hati2 nak amik lap tu, alhamdulillah tak apa2

bunga said...

cian kat membe ko tu..

tp aku tau ko ambil kesempatan jer kan ambik moto ko malas nak balik jaaln kaki..kan..kan..hahahaha./..(gelak jahat)..

Liza @ Adzriel AB said...

shiannn

KUREKURE COMEL said...

ya allah...ckp dgn itu budak..lain kali mau hati2.....


kalau kena rembat blakang..nauzubillah...

jeBateja said...

Hai KAK AYU yg HENSEM - dia cedera di bahu....bahu terkehel...mc sehingga 23hb ni....

jeBateja said...

HONEY - ha...ha....tak kuasa de nak tutup dgn tudung....itu motor jantan...ahakz

jeBateja said...

NZA - kira teruk lah tu....ahakz

jeBateja said...

KAKCI - al fatihah buat beliau...semoga rohnya di cucuri rahmat...

jeBateja said...

DEEYA - homaiii aiii...ganeh ko ni erk....ado kecederaan kokal tak..??

jeBateja said...

MLD - ahakz....ala..ala...racing team tu....

jeBateja said...

BUNGA - ishhhh....jgn le ckp kuat2...ahakz

jeBateja said...

KAK LIZA - sian jer..? bg le bunga....ahakz

jeBateja said...

KURE2 - ahakz...ahakz...nasib dia masih baik.....alhamdulillah

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin