Kawan - Kawan jeBateja

Monday, June 6, 2011

Tikus Yang Sangat Comel...

Tetikus ni adik yang bagi...
Sebab adik ipar ( suami adik ) keja kat KLIA...
Comel plak tenguk...
Rasa sayang nak pakai...
Simpan dalam almari hiasan jer lah...
Ahakz...

Lambang Air Asia tu menyala ooo...
Kalau di ON kan...
Ahakz...
Tak maw pakai ini TIKUS...
Maw simpan sampai ia leh letak dlm muzium...
Ahakz...

16 comments:

zati embong said...

jat=muzium

meh jat simpan!

アヌム ちゃん said...

rugi la comel2 takmo pakai..huhu

gadisBunga said...

nakkk!!!!

nidus2 said...

Lebih afdhal kalau bagi kat orang tua macam Pak Nidus ni....bagi laa.

chiLleD...!! said...

ish..membazirlah cmtu..bak sini saya nk gna..t dh xleh guna sy bg blik kt jebat suh ltak kt muzium..bru berbaloi..hehe

My Little Diary said...

rugi lah kalau dpt free nak simpan pulak
pakai aarrrr....
kalau xnk pass kat sini..hehe

wahida said...

jebat, aku minat la ngan mouse ni..kalau aku kirim kat adik ipar ko boleh tak?

aku serius ni...

MIMIE AIZA said...

memang cunnnnn...

meh saya simpan dlm almari saya meh.. hahaha

jeBateja said...

ZATI - bila masa ko jadi muzium ni.....ahakz....

jeBateja said...

GADIS JAPAN = lagik le rugi kalau pakai...nanti buruk....

jeBateja said...

GB - tak nakkk...bagi....ahakz

jeBateja said...

PAK NIDUS...pak nidus mana tua lagik....ahakz....errr...pssttt...orgtua tak leh guna mouse ni....ahakz

jeBateja said...

CHILED - waaahhh...idea ko mmg bernas...tapi di tolak...ahakz

jeBateja said...

MLD - ha...ha....macam tak maw terima idea tu...ada lain...ahakz

jeBateja said...

WAHIDA - adik ipar habaq..promosi sudah habis...ahakz...

jeBateja said...

MIMIE - tak pe lah....kita simpan kat almari kita jerk...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin