Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, June 22, 2011

Siapa Nak Demam...?

Ada siapa2 yang demam sekarang...?
Maw demam...?
Bagus...
Mengikut buku KOSMIK yang tah tahun bila aku baca...
Demam ada bagusnya...
Kepanasan demam boleh meneutralkan asid2 or racun2 yang berada didalam badan kita...
Ia adalah tindak balas semula jadi badan yang pasti arahannya datang dari Otak...

Koleksi buku KOSMIK...
Gambar ambil dari :- http://damaisuria.blogspot.com/


Walau macam mana demam...
Sila hindari demam yang pembawa nya seperti diatas...
Seksa oooo...


22 comments:

Citarasa Rinduan said...

yer ker..

adeh!!!
kak nak demam lah.. heheheh

selamat pagi rabu sayangku jebat..

maya amir said...

org ckp jgnlaa kene denggi..mcm nk mati rasanye..

schaze zainn said...

huhu. tak mau demam =,="
bile dah demam nnt, teruk rasanya.

Aku Ibu Muda said...

dah lama tak demam :(

gadisBunga said...

kalau tak demam maksudnya badan takde asid dan racun kan?

My Little Diary said...

taknaklah demam denggi...bahaya
kalau demam biasa2 tu ada jugak kena... redha jer, Allah Taala kasik, kita terima..

Adzriel @ Liza AB said...

demam juga boleh menghapuskan dosa2 kecil jika bersabar. kalau sabar lahhh..

siti murni said...

den dah banyak hari demam jebat oi....letih wooo...

alinac lover said...

yong demam~

zati embong said...

ooohh baru jat tahu.hihi

zati embong said...

ooohh baru jat tahu.hihi

NzA said...

xnk la demam.....

chiLleD...!! said...

owhukhuk..jrg2 skali demam..adkh ia tnda baik atau tnda buruk?

deeya said...

tangan sape yang bnyak bulu tu ?? huhuhu ~

beta selalu jer kena demam taw .. owh ! ade pekdah jugak eh rupenye . baru tau ! =)

Dinas Aldi said...

dah demam lama dah awal tahun haritu. mintak2 lambat lagi la nak demam pulak. i dowan.

HonEyBuNNy said...

xnak demam...

jebat..kalau demam tido tutup dengan tudung banyak2 yer...ehheh

Amirah Adnan said...

jage kesihatan dan kawasan rumah anda..

demam denggi boleh membawa maut.. demam panas juga!

Teenager Housemaid said...

saya tak mau demam!! hehe

Fida Husain said...

fida boleh dikatakan setiap minggu demam. tapi biasa2 je. kalau kena yang teruk tu sekali, adeh. ngidap

Scya Lollita said...

eeeeeeeeeeeeee x suka nyamuk tu di zoom 0_________o

MIMIE AIZA said...

setiap kesakitan ada hikmah :)

padlie said...

x suka demam...
eh, ada yg suka ke?

Zombie Semut Api

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin