Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Friday, June 26, 2009

Arahan Kerja KHAS...


Masuk keja..anak buah bagitaw ada surat kat PC...khas untuk aku...aku tgk je aku dah taw..ini musti ada kerja2 khas...wakakakakaka..besa lah..orang best memang macam ni..( perasan lah ko jebat..ko ingat jebat..ko gaji mati taw...maknanye..ko tak best langsung...)

Kali ini aku kena check satu part dari satu jenama kereta yang GAH di dunia ( tak leh bgtaw jenama..kang aku kena SAMAN..)...invertigate part tersebut. Seperti biasa aku kena buat program kat CMM dan check kekurangan part ni.

Kemudian aku kena buat satu lagik program untuk satu machine lain untuk check kebulatan part tersebut.

Habis buat untuk kereta yang GAH didunia tu...aku check plak part kereta NASIONAL...( tak yah lah bgtaw jenama..)


Segala data akan keluar dalam bentuk angka dan graf...KESIMPULAN nyer...?..Terus terang cakap lah..kereta NASIONAL tu lebih baik dari kereta jenama GAH di DUNIA tu...Ahakz...Tak PERCAYA?..Lantak lee....aku keja berpandukan DATA..NO DATA NO TALK



Selepas tu..BOS belanja minum..minum/makan simple je leee...cekodok, keropok n karot susu...tak leh berat2 sangat kerja malam ni..nanti ngantuk. lagik pun aku dah kirim dengan BOBOI burger daging td..kan MUNTAH plak aku kang...

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin