Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, June 28, 2009

Tak De AIR...GiLakkkk

Sampai dikampung...satu berita NGERi aku dengar, Kampung aku ( Felda Palong 13, Gemas, Negeri Sembilan ) keTIADAan air...pehhh..macam ne nak mandi ni...?

Bukan sahaja nak MANDI...TIME kenduri macam ne nak basuh pinggan mangkuk...Errr..tetiba TERINGAT seorang kawan yang PAKAR basuh pinggan..Ahakz..

Pada hari Sabtu, dihari akan kenduri berlangsung SEBUAh lori yang SARAT dengan AIR sampai...Pehhh..lega..aku dah le tak MANDI lagik masa tu....LEGAAAA...LEGAAAAA

Aku diarah menjaga air yang masuk. Lori tu turut bawa hos yang panjang....peh..bergetar siku aku pegang hos tu...tekanan nyer kuat....penuh KOLAH n Tong Drum ayah aku. Jiran2 pun TUMPANG sekaki...ahakz...

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin