Kawan - Kawan jeBateja

Monday, June 15, 2009

Ini Lah Nasib Ku...


Pagi td..pukul 7am dah pegi keja sebab pagi Isnin ni ada briefing pagi....kena gerak awal sket. Kang kalau lewat..malu plak org tgk kita lewat....ahakz..dah le GajiMatiDotCom...lewat plak...hah...LESEN je le untuk untuk orang megata...


Seperti biasa...aku memang selalu gagal parking bawah pokok tu...NYAMPAH....rasa dah awal dah kuar pagi tadi..ada orang lagik awal plak..adehhh..sakitnyer paru2 nenguknyer....


Briefing pagi tadi tak de yang menarik pun. Apa yang menarik erk....semua nyer kedengaran biasa...setakat cerita pasal stock..setahun lepas pun macam tu....pasal keadaan semasa..takde pun yang semasa...semua biasa je.....time2 macam ni...cerita yang best dengar ialah...bila BONUS mahu keluar...hah..yang tu baru lain.

Masa balik keja...baru le aku tenguk..bawah pokok tu ada tempat free...tapi tarak guna...sebab aku dah nak balik...siot tul laaaa

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin