Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Monday, June 22, 2009

Tah Anak SAPE tah....

Terus terang aku memang tak kenal...ini anak sape...tapi nama nyer aku tahu..nama dia Haffis...tapi dia ni lom tahap Hafiz Quran lagik. Hafiz ni...budak production yang kununnyer pada tahap comel. Mengoperasikan machine dalam jagaan aku. Apa yang menarik tentang Afiss..dia ni pakar adjust machine...kata je lah kat dia mcm ne nak adjust..dia buatkan. Sonang koje aku. Satu je aku tak suka tentang Afis ni...pepagi selepas punch card..dia suka makan banyak...lepas tu muka dia lemau je kat line....mula lah ngantuk....aku selalu ingatkan dia...jgn makan banyak...nanti ko ngantuk...tapi dia ni memang tak pedulik...ahakz...

Aku rasa keja2 mcm ni Afis mmg suka...sebab dia kan selalu lemau dan ngantuk..so kena lah buat keja yg byk gerakan sket....biar ko kuar peluh afis oiiii....( Afis tgh cat lantai....mcm rajin...tapi dlm hati tak taw le...ikhlas ke tidak tu....)

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin