Kawan - Kawan jeBateja

Friday, June 12, 2009

Arahan Kerja....

Malam tadi keja dapat satu email...email ni lain plak dari biasa...bukan dapat cabutan bertuah tetapi arahan kerja yang paling nyampah. Aku kena ganti orang untuk satu projek...pehhh...aku ni bukan nak berkira sangat lah pasal kerja ni...tapi aku ni dah le gaji mati..dan setahun yang lalu aku ni mcm di downgradekan untuk buat kerja orang bawahan ni...tup..tup..orang lain tak siap kerja..aku kena sambung...kalau kerja tu ok tak pe lah gak....banyak plak kesilapan yang kena betulkan....adehhhhh....terasa hati ada gak ni...hangin pun ada....aku ni kalau bab tolong je...no hal lah....ini nak ambil alih.....pengsan aku....

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin