Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Tuesday, June 9, 2009

Bila Mana AKu ni Jebat...

Malam td...aku diarah pulang awal dari keja. Biasanyer aku keja dari 8.30am hingga 6.00am...tapi malam td bos arah balik 12am. Awal2 pagi lagi dah bangun. Gambar atas tu suasana 6.15am pagi td di jalan depan rumah aku. Sunyi sepi je. Aku bangun awal cos nak ke Pasar Borong Nilai 3...beli lauk n pauk.

Selepas masuk keja aku diarah ke Perodua di Bukit Beruntung. Aku berhenti di Hentian Rehat Sungai Buloh untuk sarapan.


Ini adalah sarapan aku..nasi lemak n nescafe ais...ahakz..sponsor ni...jangan mare...


Sampai ke Perodua dalam kul 10am...ahakz..tunggu 11am..baru le aku gi meeting. Sekejap je meeting...tak sampai 60 minit..dah balik.


Ini lunch aku tadi...memang tak berapa minat makan nasi..melainkan yang simple2 macam kat atas..ini pun orang BAYAR kan....Air Batu Campur ( ABC ) n cucur udang, tauhu n tempe...ahakz...jadi lah.

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin