Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, June 28, 2009

Nak Gi ko TAk Nak ni.....

Sabtu lepas aku ada perjumpaan di Sekolah lama aku...Sek Men VOKASIONAL JUASSEH, Kuala Pilah, Negeri Sembilan ( kini Sekolah Teknik Juasseh ). Namun masalahnyer aku dipanggil balik oleh mak n ayah aku sebab ada kenduri cukur JAMBUL anak buah PERTAMA aku. Serba salah aku, tapi sebagai anak SULUNG lelaki aku kena kan dulu FAMILY nampaknyer. Sedih gak sebab aku dah ambil cuti JUMAAT tu untuk bersiap gi SEKOLAH...maw or tidak...JUMAAT tu semasa dldm perjalanan BALIK kampung singgah depan SEKOLAH...snap satu gambar depan SEKOLAH....jadi laaaaa...UHUKZ

2 comments:

Sha said...

salam:)
rugi tak pegi. Akak cari gak jebat tapi tak jumpa, akhirnya jumpa si Feriz.

jebateja said...

wasalam kak....nak buat mcm ne kak...dah Takdir...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin