Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, June 25, 2009

Senaman Petang....


Uikkk..petang tadi ketika ronda2 di kawasan perumahan aku tetiba aku terdengar kereta aku megeluarkan bunyi pelik...aku tanya wife..apa yang bunyi tu...dia pun tak taw. Aku berhentikan kereta tepi jalan dan tenguk tayar...rupanyer tayar kereta aku PANCIT daaaa...pehhh..berpeluh aku bukak tayar belakang sebelah kiri. Aku heran...kenapa kereta aku tak bergoyang. Dah lah kamera dan handphone aku tak bawak. Lepas tukar tayar..aku bawak tayar yang bocor gi kedai tayar n tampal yang bocor. Punya lah susah PAKu yang jadi peyebab tu nak keluar..sebab nya..paku tu masuk ke tayar dari KEPALA nyer....pertama kali lah aku kena mcm ni....lepas tu terkejar2 aku nak gi keja....sebab aku keja malam minggu ni...

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin