Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Thursday, June 11, 2009

KAWAN Ku Yang HEBAT..





Malam tadi kawan aku datang ke tempat keja aku. Mereka ialah si Hetty, Suami dan anak mereka berserta Akmal. Time rehat kita orang keluar gi minum2 di kedai mamak. Kawan2 aku ni hebat2 orang nyer. Aku je kokak..keja kilang. Mereka datang sebenarnyer nak serah gambar reunion sekolah aku pada bulan lepas.

Gambar tengah Atas : Tah sape tah ni...kawan Hetty n Asben
Gambar kiri : Hetty ( belakang ) n Akmal ( depan ).
Gambar kanan : Ady ( Suami Hetty )
Gambar Bawah : Kolam renang di COCOBAY PD..


Hetty n Suami memang ada syarikat photographer sendiri...kerja seni mcm ni memang memerlukan kreativiti yang tinggi Orang macam aku ni....ahakz..tak layak langsung. Kalau nak tenguk Hasil Kerja Depa leh lah klik SINI. Hah kalau korang ada majlis keramaian ke, parti2 ke, majlis makan malam ke, ulang tahun kahwin ke or apa2 je lah majlis..leh hubungi depa2 ni..harga leh runding lah...korang contact mereka DISINI.




Si Akmal plak ada gak bisnes...WEDDING PLANNER...bukan FAMILY PLANNER taw. Bisnes ni dia kongsi dengan adik nyer. Korang leh tenguk laman WEB nyer DISINI. Korang leh nampak pelamin2 yang cantik dan terkini. Pendek kata kalau orang dah kahwin tenguk pelamin tu...teringin lah nak...errr...nak....( macam nak larik tajuk plak ni....)..oppssss.....so kepada sesape yang merancang nak berkahwin, bertunang or apa2 majlis..leh lah korang gi ke WEB mereka untuk menghubungi mereka. Klik je SINI....

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin