Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, June 11, 2009

Mee Goreng Jebat...


Sarapan pagi...kalau sarapan pagi menunyer Mee Goreng secara automatiknyer aku lah yang kena buat. Wife aku dengan KOSE VETO nyer akan memohon di PBB agar aku ditugaskan memasak Mee Goreng tersebut. Selalunyer perencah2 nyer wife aku dah sediakan. Aku cuma campak itu ini dalam KUALI n GORENG le mee tersebut. Tapikan pagi tadi tah macam mana didapati CILI GILING tinggal SIKIT je dlm PETI AIS...adehhhh..aku malas tul nak kuar rumah semata2 nak beli cili. PERAH OTAK dlm 3 minit.akhirnyer aku taw apa nak buat....FINAL nyer..sib baik menjadi mee goreng aku tu....cuma bentuknyer tak tentu arah...macam nasi banyak air...ahakz...malas lah nak explore gambo nyer...korang tgk kuali je lah.

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin