Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, October 10, 2009

Air Tin RM 1.00...

Ini mesin arr..ada jual air tin...harga...cuma rm1..kalau kat luar lebih kureng rm1.60 kot....ahakz...jadi sebab murah...copek bonar air ni abis...buleh plak guna duit kertas rm1...hah laei copek abis...

Ini dalam mesin air tu...baru lepas top up...tak sampai 3 ari...abis lah air ni...apa tah lagik air barisan paling kanan..AIR SOYA....paling awal akan abis....kena sedia kan mesin untuk SOYA je kot....

Kotak2 bungkusan air tu..cuak je cina yang top up air dalam mesin tu...dia ingat aku AJK kebersihan kot...lepas aku ambil gambo ni...cepat2 dia masukkan kotak2 ni dalam van...ahakz

1 comment:

boyrimau said...

mana saya nak beli mesin air vending machine ni yer. berminat.
call me 0196622699 razi

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin