Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, October 7, 2009

Meeting...

Ada meeting pasal persediaan Test running produk MPV Perodua....mulanyer nama aku tak de dalam senarai...last bos call suruh masuk....adehhhhh...malasnyer...dah panggil urgent...maka datang nyer megejut...hanya sempat bawak glove, note book...dan kertas sehelai....

5 comments:

rusli_zairin said...

pen tak bw pun? takdo dlm senarai pun

anniecute said...

jebateja, sok klu dah klua mpv tu bleh tak akak boli sebijik bagi hargo awak, kigho hargo staff gitu, kehkehkehkeh..

jeBateja said...

RUSLI : Pen memang tak bawak jugak...pinjam Imran Yaakob...ahakz

Kak Annie : Ngak bisa bu...saya bukan keja dgn perodua bu...kalau nak spring n absorber murah..proton n perodua...leh adjust arrrr

anniecute said...

hahahaha...tulah maksud akak, boli absorber asing2, mngkin murah diorang jual keto tu, absorber pasang sendiri..keto tu blum longkap mesti harga lain kan..kahkahkah...gilo dah..

jeBateja said...

Adehh kak...buleh ke buat macam tu...ahakz...cuba le try test kak...mano taw leh buek keto sendirik nanti...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin