Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Friday, October 30, 2009

Makan - Makan...


Pehhhh...dah jumaat rupanyer. Dah 5 hari jugak aku ditukarkan ke Shift A...sebelum ni...selama 16 tahun aku kat Shift B...al maklum kalau kita sudah tidak di sukai maka sewenang2 lah kita kena tukar...ahakz...nasib badan. Cuma aku tak puas hati sebab aku diburuk2 kan di belakang...keja tak siap lah...n macam2 lagik...dan pelik lagik...orang yang burukkan aku tu...keja dia...aku lah yg siapkan ketika keja dia terbangkalai...adehhh...tak paham aku...sampai kena gelar KAMBING HITAM lah aku ni ketika aku nolong dia...dulu pun aku nolong dia sebab aku takut nama dia dan deparment aku busuk...tapi aku plak yang DIBUSUKKAN di belakang...aku harap sangat...TUHAN bagi aku peluang...satu Hari nanti...aku plak mendajalkan dia...seperti mana dia buat aku...itu harapan aku....tapi kalau Tuhan sayang...dia tak bg kot peluang tu...ahakz...

Shift A sambut kedatangan aku dengan meng ORDER kek gula hangus kat aku...ahakz...sempat plak aku membisnes kan diri...Kek Gula Hangus ni depa beli share2 duit....ahakz...tapi ada gak depa pow aku....depa suruh aku buat puding....adehhhh....kena jugak rupanyer...tapi no hal laaa...


Ini puding yang aku buat untuk open table...nama puding ni...puding jagung...ia dibuat mengunakan susu cair, jagung tin, kastard, air dan agar2. Feedback yg aku terima...alhamdulillah...positif...ahakz

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin