Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, October 25, 2009

Cicak dan Mak We Barunyer...


Balik keja tadi...terpandang cicak dan mak we baru nyer....peehhh...bukan main lagik...masa sakit kaki dulu...nak makan ubat pun bersuap...sejak dah baik ni...pegi dating tak ajak pun...tup tup dah melepak kat rumah kosong....apa ko bikin tu cicak....aku report chi chi...ko main kayu tiga....ahakz

10 comments:

annie said...

nak ikut perangai tuan eh lah tu, ramai awekzzz

rusli_zairin said...

dio mano ado awekss.. kucing eh yg ramai awekss..

annie said...

yoko tak do? kan ko pepatah ado ckp, 'tuan borek anak rintik?'...

jeBateja said...

Kak Anie : den mano ado awekz...den setio pada yang satu...susah nak dapat orang macam den ni...setia...tapi kalau apat lesen...leh yo...ahakz...

Rusli : Tu lah Li...akak ni mano taw den ni sapo...dio ingat si Jebateja tu hensem sangat ko nak ber awekz bagai....ahakz

rusli_zairin said...

bukan nyo tak hensom.. kito ni mulut yo ckp mcm-mcm... hati tu kek sorang tu jer.. bertuah bini-bini yg dapek suami mcm kito ni.. hehehe..

annie said...

iyolah betuahhh..........

jeBateja said...

botul tu Li...insan2 terpilih je akan dapat berasa...bertapa bertuahnyer mendapat suami mcm kita ni....ahakz

HonEyBuNNy said...

waaaa......cpt2 kita report kt chi chi...hiih

chemil ila said...

adoi la...kucing dating x ajak pun nk merajuk...
apa daaaaa...

jeBateja said...

Honey...report dah dgn chi chi...chi chi buat dek je...rela di madu kot...ahakz


Chemil...org bukan merajuk laaaa....org jeles je...ahakz...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin