Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, October 10, 2009

Benggang je...

Uikkk..semalam balik keja jem kat Tol Bdr Baru bangi....siul je....PLUS ni tak maw cara nak besokan tol ke...keto kan dah ramai kat Bdr Baru Bangi ni.....duit nak..keselesaan tak do...buang karan tul...setelah penat berbaris, ketika nak sampai ke pondok tol..ada plak MPV nak mencelah...dah le aku beratur panjang...sesuka sedara mare dia je nak potong Q....banggang...tak de sivik....aku berkeras tak bagi masuk...hampir nak kena dah keta aku dan mpv dia...tapi aku tekad gak tak bg dia masuk...lantak dia lah....lepas je aku...aku tunjuk F**k kat pemandu MPV tu...berangin je dia...siap hon2 aku lagik....dia ingat keta dia bosa aku takut agaknyer...lantak ko lah...susah tul orang tak taw sivik ni....ingat keta mahal2 leh sesuka hati buat TAHI ke....benggong untuk dia sekali lagik...ahakz...

1 comment:

zati embong said...

aiyo..hihi..jat dgn bus berebut gak.xpadan kecik,kena lenyek baru pdan muka O.o

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin