Kawan - Kawan jeBateja

Friday, October 16, 2009

Tak Sihat...

Malam kelmarin...aku mc or cuti sakit ( aku keja malam minggu ni...) sakit kepala 3 hari sebelum tu membuat kan aku yg tak hensem ni tak tahan dah....kena gak makan ubat dan mc.....sebelum ni memang sengaja tak maw makan ubat...bukan apa...takut gastrik...ubat tahan sakit selalunyer meyebabkan gastrik.....tu yg malas makan ubat tu.....ahakz...

4 comments:

annie said...

Kesian adindaku, makan ubat jgn ngelat, biar cepat baik. La ni dah sihat lum?? Sakit kepalo mngkin sbb terlampau tertekan kot...sbb kenakalan (nakal? - sesuai ko perkataan tu?) akak ngan Lie kot...ampunnnnn yo..

jeBateja said...

Adehhh..akak n lie...biasa je....memang ado sakit kepalo sokmo gamaknyer....soba je laaaa

Sha said...

salam:)
makan ubat tahan sakit, effectnya gastrik ke? klu tak silap buah pingganglah.

jeBateja said...

Ahakz....itu tahap KRONIK dah kak...ubat tahan sakit jenis ponstan dan cofegot serta yang seangkatan akan meyebabkan gastrik jika ambil dengan perut kosong dan jika bergantung sepanjang masa dengan ubat tahan sakit, ia akan merosakkan sistem buah pinggang...semasa hari buah pinggang sedunia kita akan tahu kisah2 mcm ni...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin