Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, May 22, 2010

Antena Piring...

Antena Piring iaitu Antena astro diatas bumbung rumah aku tu bukan lah aku punya...oleh kerana aku beli rumah ni atas tangan orang so mungkin ia hak milik mereka2 terdahulu...hakikatnya rumah aku tarak Astro pun...aku nak masuk Astro tapi wife tak kasi...membazir...tapi sejak siaran tv dengan menggunakan antena biasa bertambah tak ok...wife dah berkira2 nak pasang Astro...emm....dia tolong bayar kan kot....ahakz

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin