Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, May 27, 2010

Bodek...

Budak sengal (kiri ) yang melakukan xtvt membodek bos ( kanan ) sempena kenaikan gaji dan gred pada bulan Julai nanti. Bukan sahaja pilihanraya je ada xtvt membodek ni...tapi nak naik pangkat pun ada gak...ramai yang buat. Tapi budak sengal ni dengar khabar bos nak naik kan GRED dia...itu pun kalau tak kena PANGKAH oleh DEPARTMENT lain...kadang2...orang dalam DEPARTMENT sendiri pun pangkah jugak...nak buat macam ne..dah memang selera DAJAL...suka sangat nak menDAJALkan orang...orang macam ni bahya...kena selalu JAGA2...ahakz

4 comments:

nurulramizah said...

mesti ko xsuke budk sengal ni kan..hahahha
lau x nape ko name kan dier " budak sengal"
ntah2 ko pnh pangkah kat dier kan..hahhaha

biasela lumrah manusia mane ley tgk org senang
ade je mulut tu nak mengata
manusia ni lahir2 je dah ade P.H.D ( perasan hasat dengki) tau..miiiiiaaaaaahhhhhh

~ceRRy beRRy~ said...

cecece...

kalau dapat kene belanja bos makan besar! =P

jeBateja said...

NURUL...budak sengal ni aku nak PANGKAH?...wakakakakaka....POST aku ni untuk orang yang nak PANGKAH dia ni TERASA...ahakz...supaya jangan buat semua orang BENCI kan dia...budak sengal ni okayz je....

jeBateja said...

CERRY...satay kajang...sudah tentu maaaa

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin