Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, May 20, 2010

Nak Kena Sembelih...

Rasa macam nak sembelih je kucing atas atap tu...ini semua salah mak kucing tu...ada ke patut dia beranak atas atap tu...pas tu dia besaukan anak dia kat atas tu...pendek kata anak dia tu tak pernah jejak tanah pun. Bila dah besau macam tu...dia berak plak atas atap...pehhh...bau kalau macam durian d24 tak pe arrr...ini bau tahi kucing ( memang dah kucing pun...). Anak kucing tu sebenarnya ada 2 ekor...sekor aku dah berjaya perangkap...aku dah campakkan ketanah...yang sekor ni...macam leh baca plak jerat yang aku pasang untuk dia...wife dah bising sebab malam2 kucing ni asyik memekak....cisss...sungguh....dan sungguh2 cissss....

6 comments:

HonEyBuNNy said...

hahhaha...kesian2..kucing..jangan turun tau..dk lagi atas bunbumg tu..tp lai hujan panas cmna eh..ujan ka?? ka kucg tu pakai tudg..ehhe

jeBateja said...

Wakakakaka...kucing tu meyusup dalam bumbung bila hujan n panas...kira duduk dalam siling le...hampeh tul..

HonEyBuNNy said...

ohhhh duk dalam syiling..kiranya bunyi la..ihhhi..1 lagi?? kucing tu mkn apa lak di atas bumbung??hahahh

jeBateja said...

Hang tgk lah siling tu betul2..dah naik reput dikerjanya...pasal makan pernah tgk ibunya bawak ikan goreng ke atas bumbung...tah mana ibunya beli ..tak taw arrrr

HonEyBuNNy said...

ya2 nampak2..nak reput..ahhaha..amoii..besar jugak umah lu....uih..hebat r ibu dia tu..bgs nya ibu...jaga anak..dia beli dekat org juai tudung..ahhah

jeBateja said...

Adeh...mana ada besar rumah wa....kecik je...iyer arrr..kira ibu dia hebat...leh mikir pasal anak lagik...tak de nak buang2 anak...tapi tang dia beli dekat org jual tudung...itu den tak puas hati....eiiiiii

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin