Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, May 27, 2010

Kerja Nan Semalam...

Semalamnya kerja...bz amat lah...BOS mintak tolong buat program di CMM ( Cordinate Measuring Machine ) untuk part baru Perodua. Rasanya aku tak boleh cerita pasal hal ini sebab ia RAHSIA syarikat ( agaknya lah...BONUS pun rahsia lagik bila nak kuar...) tapi ia dah banyak dibincangkan dalam forum2 secara terbuka. Antaranya KLIK SINI. ( Gambar sekadar hiasan )
Lepas tolong buat INSPECTION satu lagik PROJECT baru...tup..tup..terlajak sudah waktu rehat aku...sepatutnya rehat 1.15pm sampai 2.00pm. Patut le lain macam je perut. ( Sila abaikan bulu roma budak pemakai jam ini ) ( jam EHSAN tajaan syarikat....)

Seorang Team Projek sedang membuat persediaan membungkus part2 tersebut...

Oleh kerana semalam tak berapa sihat...rasanya nak balik awal,...tup...tup terpaksa tolong check part baru ni. Lotih lah aiiiii...

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin