Kawan - Kawan jeBateja

Friday, May 21, 2010

Suami Terhebat...


Susah nak jadi Suami Terhebat...paling tidak dimata seorang wife...salah satunya...sekali sekala tolong wife masak...tapi kalau aku ni...yang mudah2 je lah...nak suruh buat ayam golek..alamatnya..ayam tu aku golek je kat tengah jalan...golek gak lah kan...kan...kan....so lihat pada gambar itu mee yang aku goreng...tak maw meninggi diri yang sedia ada tinggi ( tinggi aku 181cm )...mee goreng ni....memang sedap...ahakz

6 comments:

Elsa said...

wow, yummy!!
di indonesia namanya MIE GORENG.

madihahzubir said...

tak macam mi goreng orang bujang pun. ok la tu, suami terhebat! :)

jeBateja said...

ELSA...tq Elsa...yummy ye..? harap2 begitu lah....

jeBateja said...

MADIHAH...memang le tak macam...sebab mmg tak bujang pun...hik..hik....saya memang terhebat....ahakz

Herdoni Wahyono said...

Woww..Mie goreng yang lezat dan nikmat sekali!

jeBateja said...

Ya ya...terima kasih HERDONI...memang sedap...err..kata wifenya...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin