Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, May 29, 2010

Tragedi Sadis...

Khamis...rehat petang jenguk kat kantin ternampak bubur kacang yang nampak macam sedap. Beli semangkuk dengan harga Rm1.00. Sah memang sedap rasanya apa lagi disertakan AIS...

Dalam proses nak makan...datang budak ni... makan sebelah aku...dia makan nasi sebab tengahari dia tak ambil lunch kot...kot laaa...

Sebab dia tak ambil air...bila tercekik dia ambil air aku berisi ais...tu lah...dah tahu nak makan...bawak le sekali air...kan dah pow akunya air...apa daaaa

Oleh sebab dia pow air aku...aku pow ayam goreng dia seketul...ayam goreng tu dipotong kecil2 so ada le 4 5 potong dalam pinggan nasi dia....

Baru sekali ngap...kabommmmm...ayam yang aku pow jatuh dalam bubur kacang beAIS aku....alahai...dah le mericik kena baju...tak de rezeki gamaknya...aku suspect budak yg aku pow ayamnya tak ikhlas laaa....iyer lah...mana nak ikhlas...dia pow air kosong aku...aku plak pow ayam goreng dia....adil ke....ahakz...bg aku....adil.....bubur aku tu...aku buang je...

2 comments:

nurulramizah said...

hang ni mmg makan mulut gabek la

mane tahu nak ukur ikhlasan seseorg
lainkali jgn amik makanan org
tu dh dpek makan bubur
ape dah

jeBateja said...

mulut gabek tu apa??...bahsa apa tu??

alaaa...dia ambil air orang...orang ambil le ayam dia....adil lah tu...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin