Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, May 26, 2010

Sudah Ok...

Instrument bernilai ratusan ribu ringgit yang ROSAK tempoh hari...sudah pun di baik pulih...under WARANTY...so tukau Hard Disk FOC...

PC kat luar BILIK Sejuk Beku juga berjaya di REPAIR oleh Cik Manita....so leh le aku godek2 nanti....

4 comments:

asilahmuhajer said...

bila nak masak lagi?? mesti dah sibuk layan internet ni sampai tak sempat nak gi dapur..

jeBateja said...

Hik..hik...malas sket bila keja PAGI...terkejar2..

~ceRRy beRRy~ said...

woooo...
sambil wat keje sambil update blog ek! :P

jeBateja said...

Ahakz...jangan report erk...post tu dah set masa untuk xplorenya...kalau tgk post ni..2.13pm...minit 13 tu..sebagai tanda bahwa post ni di SET timenya...suka pada 13..sebab kita duduk kat FELDA PALONG 13 dan lahir 13 mac...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin