Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, May 20, 2010

Tergugat...

Malam semalam...ketika kerja inspection sedang dilakukan oleh anak buah sedang dilakukan, alatan instrument iaitu CMM bernilai lebih rm800k telah rosak...pening aku dibuatnya..pc nya terus kong...pelik tul..sebelum tu pakai elok je...

Kat skrin kuar ayat ayat cinta yang tak aku faham...apa masalah dengan WINDOWS nya tak taw lah...

Macam ne lah alat yang baru dibeli ini...boleh rosak dengan mudah nya...polik tul lah...dah le mahal...

Nasib baik ada satu lagik CMM tapi dengan part yang banyak perlu di inspection...kekurangan satu instrument...bisa sahaja mengugat jadual kerja...adehhh...

4 comments:

HonEyBuNNy said...

Dekat skrin tu tulis..mari beli tudung..mari beli tudung...ehheh.....baru ja beli rosak?? apa mcm itu barang??

mAr@ZiEy said...

File da corrupt la..pembwakan virus la korg ni..haishhh..

jeBateja said...

HONEY...adakah plak MARI BELI TUDUNG...aisehhh...tipu sungguh...jalau MAI borong tudung...hah betui...

jeBateja said...

MARZIEY...sebab VIRUS ke..? aku mana tahu bab2 ni...wehhh...ari tu aku bawak puding triffle...ko tak mai keja...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin