Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, September 16, 2010

Corak Carik Raya 1

Banner terpampang di Masjid ketika mahu sembahyang raya...uikkk....terasa bangga plak....ahakz

Solat Raya...punya le ramai orang...sampai solat kat luar...masa kecik2 dulu mana ada sampai kuar2 ni....

Tapi masa solat Jumaat ( kebetulan raya hari Jumaat )...separuh Masjid pun tak sampai...err....budak baju hijau tu...mana kepala dia erk...???

Bekas kuih raya pilihan Ayahanda....tak sangka ayah den suka yang kaler - kaler ni....ceria gitu...ahakz...

8 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

mst byk wat kuih raya nih!

HonEyBuNNy said...

cantik la bekas kueh raya colurful tu...heheh

wahida said...

sorry nak tanya, felda palong kat ne ek?

~♥ iella ♥~ said...

time smbhyg raya budak2 pun ramai, tp bila time smbhyg jumaat budak2 sibuk carik duit qaya..

Bekas warna warnie mmg cantek,tp klu ada kuih yg sedap2 lg cantekkk...

jeBateja said...

Cerry - kuih raya buat 5 jenis je....yg lain tu...boli...ahakz

jeBateja said...

HONEY - my bonda kata, my ayahanda yang pilih....ahakz....baguih tul ayahanda hamba...ahakz

jeBateja said...

IELLA - nasib baik bonda cek tak kasi berjalan raya jauh2....kalau tak...hamba pun tarak jugak.....

biar kuih tak cantik...janji sodap...ahakz

jeBateja said...

WAHIDA - Felda palong kat Negeri Sembila, jajahan Rembau berdekatan dengan BAHAU. kalau nak gi Felda Keratong....akan melalui Felda hamba dulu.....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin