Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Sunday, September 26, 2010

Melaka & Sek Men Seri Pengkalan...

Selepas Makan Cucur Udang di pekan Alor Gajah...ajak wife tenguk Sekolah masa aku tingkatan SATU pada tahun 1987 ( berapa plak umur aku erk...?? ). Aku masuk sekolah ni pada bulan April 1987 selepas pertukaran dari Sekolah Menengah Ketereh, Kota Bharu, Kelantan.

Permandangan di hadapan pintu masuk sekolah. Keta merah tu sibuk jerk....

Laluan ke bangunan sekolah. Dulu jalan kaki berbumbung tarak...

Lencana Sekolah...walaupun tidak sampai setahun bersekolah di sini....aku masih ingat bait pertama lagu sekolah ini....membeda dengan sekolah2 lain yang aku belaja.....tak ingat langsung...ahakz

Pada tahun 1988 aku bertukar sekolah ke Sek Men Felda Palong 4. Now dikenali Sek Men. Perpatih...( kalau tak silap arrr....)

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin