Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, September 19, 2010

Corak Carik Raya 3

Raya ke 4...wife ajak balik kampung dia...kat Kuala Lipis, Pahang. Perjalanan ambil masa 4.5jam dari Felda Palong - Temerloh - Jerantut - Kuala Lipis...

Jalan di Kerambit, Kuala Lipis...bukit tinggi yg mengerunkan...selepas naik bukit ni ada selekoh...kalau tak berhati2...leh berlanggar secara berdepan dengan kenderaan lain...

Beraya di Rumah nenek wife den....nampak lopak tu....laluan balak tu....sebelum lalu dah pesan pada wife....dia kena basuh keta lepas beraya ni.....emmm....sampai sekarang tak basuh2 pun....

Salah satu mercun yang di tinggalkan untuk aku....terasa besau betul mercun ni....ahakz

Buah untuk Raya...ahakz...berlambak2 kat Kuala Lipis....

Beraya dengan Ipar Duai di Kampung Petola, Kuala Lipis, Pahang...terasa kecik je dengan Honda Stream tu....ahakz

Di hadapan rumah mertua raya ke 5 ( Selasa ). Deretan kereta dari Kelantan yang maw pulang ke Kuala Lumpur. Jalan ni dari Merapoh...tempat kemalangan Bas yang ramai meninggal dunia tu....

2 comments:

madihahzubir said...

Besar-besar main mercun. Ish ish ish !

jeBateja said...

Dah mercunnya besar...kena le org besar...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin