Kawan - Kawan jeBateja

Friday, September 24, 2010

Nerf...



Jeng...jeng....hari ni beli sumtin yang best...beli mainan...ahakz...den beli PISTOL brand NERF. Alaa..yang selalu kuar iklan TV tu...kalau usha kat utube kan...ada beribu video pasal permainan ni....kalau dalam forum plak...siap ada team NERF ni...siap bergaduh-gaduh dengan TEAM PAINT BALL...ahakz....tapi den yg beli yang murah jerk....tapi teringin sgt nak beli VERSI SNIPER....harganya dlm rm159.90....pehhhhhhh.....


Harga pistol...aku beli 2pcs...ahakz....tak kan aku nak main sorang2....


Pelurunya...leh tahan mahalnya...ini peluru tambahan untuk berperang...ada 2 versi peluru...yang ni untuk bebudak...ahakz


Kat kilang...bebudak aku memang suka jugak akan pistol ni...aku suruh depa beli yg SNIPER...pas tu...hadiahkan kat aku....ahakz


Pistol Hamba yg best....teringin nak kalerkan HITAM...kat utube tgk mat saleh main...kaler hitam...depa kaler sendiri guna cat untuk plastik


Pistol ni guna angin....kalau yg mahalnya...pakai bateri...


Jenama yang aku mimpikan selama 3 minggu...pengaruh iklan TV


Sedia untuk membunuh....

Yang ini IDAMAN saya....ada sape2 nak BELI kan....??

8 comments:

madihahzubir said...

Oh boleh ye bermain sambil kerja? Seronok betul !

Sha said...

salam:)
pada akk beli pistol tu baik akk beli lipstik, bedak dan seangkatan dgnnya. Nmpk ayu lg.

tp zmn kita dulu tak de benda alah nie. boli aje lah tgh ada duit tu.

HonEyBuNNy said...

hah???besar2 pun main pistol ag??ish2......mahai lak tu..lau beli tudung dapat banyak dah tu..hehehhe

~ceRRy beRRy~ said...

awat hang x beli pistol sbnr..
baru macho bro!
kahkahkah....

jeBateja said...

MADIHAH...errr...perli ke ni....ahakz...time rehat le...ahakz

jeBateja said...

Kak Sha...kumpul duit kurangkan ROKOK kak...top up sket bila dapat gaji...

err...beli lipstik semua...baget lain kak....ahakz

jeBateja said...

HONEY - uikk..pistol tu mmg org besaq2 main...tak caya tgk kat utube...ahakz...

Mahai tu mmg mahai....tapi tudung ariani lagi mahai...ahakz....

jeBateja said...

CERRY - hang ni tak sayang cek kah...pistol sebenar....silap2 kena gantung plak cek ni....ishhh...simpang lori taik 44 bijik....ahakz...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin