Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, September 4, 2010

Kasihan...

kat Kilang tempat aku kerja ( aku bukan tokeh yea...) ada 2 3 ekor kucing..dalam bulan pose ni...kantin tak bukak pada siang hari...lagik2 kantin kita orang tgh di ubah suai. So kucing2 ni kelaparan lah di siang hari. Kesian jugak so aku belikan lah makanan kucing ni...depa bukan pose kan...kelahap jugak depa makan...ahakz. Bau makanan ni tak best arrr....kalau best sure tergugat pose aku...ahakz

8 comments:

HonEyBuNNy said...

hehehe..whiskas...kasi kucing puasa la....yala..kesian tau tgk kucing lapar...ngeh3

jeBateja said...

mak oiii..nak kasi depa pose....sape plak nak pi hantaq nasi pepagi buta kat depa....cheq tak sanggup...jauhhhhhh

~ceRRy beRRy~ said...

baiknyeeeeeee dia!

jeBateja said...

Bukan aje baekkk..MASKULIN plak tu....ahakz...tak baik mana pun....cuma kasihan bangat kat depa ni....

- iam.biya - said...

assalamualaikum.. tumpang lalu sini..=)bagusnya dia..orang lelaki sayang kucing kata orang penyayang.. hik hik hik

jeBateja said...

waalaikumsalam....tumpang lalu jerk...bg le juadah berbuka sekali...ahakz....

den peyayang...? mana ada...lelaki ganas ni.....

wahida said...

besar pahala ko jebat...

jeBateja said...

WAHIDA...errr kalau ada pahala...kita pas kepada mak ayah jer lahhh

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin