Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, September 28, 2010

Tesco di Nilai...

Tesco di Nilai akan di bina?...emmm...den selalu beli kat Tesco...selalu tenguk harga ayam lah....lebih murah dari mana2 kedai...ahakz...Tapak Tesco ni berdekatan dengan Giant Nilai ( seberang jalan jerk...)...2 pasaraya skala besat yang macam berperang ( harga )....ahakz...sebagai penguna...ikhlasnya...aku suka...ahakz...selalulah depa perang harga nanti....aku..?...aku galak kan...sila...sila....

Tesco Semenyih akan jadi kenangan bagi aku kalau Tesco di Nilai mula beroperasi nanti....sebab lebih dekat maaa...ahakz

4 comments:

Cik Ayen said...

nilai dekat xdgn bangi :p
haha

jeBateja said...

Elehh....purak2 tanya plak......ahakz

nurulramizah said...

bijan...lau tnye pendapat miza, miza suggest anda haruslah bershoping di TESCO bukannya di GIANT
KERANA

tesco dier punye sayur ley membuatkan den xtentu arah sbnya murah n segar2
ikan2 or kerang or sotong or ayam mmg segar n murah2

lau di GIANT
sayur mcm dh layu n xde khasiat
kerang den beli semua busuk2
ikan lagi la xfreshh
harge dier mahal tau

DEN SOKONG TESCO walaupun tu adelah jenama YAHUDI...tui ke?
bie den yg ckp
bru2 ni den dpt baucer rm200 dr tesco tau..huhuhu

jeBateja said...

Den sePENDAPATAN dgn ko mizah....mmg cam tu lah gamaknya....tgk giant pun tak selera sekarang ni....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin