Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Friday, September 3, 2010

Uniform...

Wah...semalam aku dapat Uniform baru...3 pasang semuanya....termasuk seluar. Lepas ni tak bising dah laa wife aku sebab nak basuh dan seterika...sbb apa.? Uniform aku ada 3 pasang jerk yang tinggal...yang lain dah KOYAK sebab ada yang kualiti kain hampesss dan ada yang aku plak pakai GANEH meyebabkan KOYAK....dengan penambahan 3 lagi Uniform maka aku ada 6 pasang Uniform....cukup seminggu.....ahakz. Kepada blogger yang baru kenal aku...nak bgtaw ni...aku kerja kilang jerk.....ahakz

7 comments:

wahida said...

ko tokei kilang eh?

jeBateja said...

Bukan...KULI batak...ahakz

Pn.Miza Ramli said...

keje kilang pun
keje halal ma
bukan hang buat keje xhalal
ape da
sedey la den dongar ayat hang

" Kepada blogger yang baru kenal aku...nak bgtaw ni...aku kerja kilang jerk "

jeBateja said...

alamak MIZAH...sowy...erkk...aku BANGGA gak keja kilang ni....ahakz...

terima kasih Mizah...

Pn.Miza Ramli said...

bijan: xpe2 dimaafkan..hahahhaa

jeBateja said...

mizah : HIK...HIK...TQ my Pren....err...raya Melaka ke..??

Pn.Miza Ramli said...

yela xkan raya rumah hang pulak....hahahaha
raya melaka n pahang also Puchong kot...
but xsure yg PUCHONG tu

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin