Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, September 4, 2010

Sakit Sungguh...

Semalam jumaat 3hb Sept...punyer le sakit kepala otak aku....dari pagi sampai ke 4.30am ( 4hb sept ) ....aku duk guling2 tahan sakit. Selalunya kalau ada tanda2 sakit kepala aku terus makan ubat sebelum ia bertambah sakit tetapi di sebabkan puasa aku malas lah makan sebab aku ni jenis tak rajin nak ganti2 puasa...implikasinya...masa berbuka sakitnya sudah teruk...makan ubat pun dah tak berguna...nak cepatkan tindakan ubat tu...aku makan ubat mcm kat atas tu dgn air berGAS...tapi...tak lut dah...sudah lewat. Lagik satu aku seram makan ubat nan kuning tu...namanya PONsTAN ( betul kot ejaan nya...) ubat tahan sakit ni...implikasinya kalau makan banyak or over dos....buah pinggan leh rosak ooooo....itu yg aku takut. Hari ni OT...dah sms bos may be tak leh hadir....tapi mcm nak kena hadir gak....sebab ada kerja2 khas....aiyokkkk mcm ne ni...

8 comments:

HonEyBuNNy said...

salam..dah lega lom neh??cepat pakai tudg...agar ilg ckit sakit kepala otak tu...hehehhe...syok2 balik umah..hahah

nurulramizah said...

xpyh la g keje
lau ko dh xlarat
keje tu ley buat dikemudian hari
kesihatan tu kne jaga ma
ape la bijan ni

jeBateja said...

HONEY...aik..pakai tudung leh hilang sakit kepala ker...?...aik...aik....aik....heran nya......

Dah sampai rumah...jeles nya...ahakz

jeBateja said...

MIZAH - nampak gaya...tak gi...tak larat lah.....kureng tido....

nurulramizah said...

bijan : bagus.....keje keje jugak
kesihatan tu penting

jeBateja said...

Tq Mizah....ahad malam isnin cheq keja....harapp cheq sihat dah leh abiskan kerja tertangguh....ahakz

fathiah said...

postan... :)

jeBateja said...

errr...mcm tu ke eja.....aiyokkkkk

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin