Kawan - Kawan jeBateja

Friday, September 3, 2010

Sony C510...


Wowowowowowowo...ini budak sudah HP sama dengan aku oooo...menjadikan di kilang tempat aku kerja ni ada 6 orang memiliki HP yg sama. Hari tu, anak buah aku ni dok tanya HP apa yang murah tapi baguih...aku habaq laa...HP mcm aku adalah yang terbaekkkk....murah dan gambar kita ambil cantik ( kalau kena gaya leee...malam2 ambil gambo kantoi jugakkk...). HP ni dia beli RM460.00.....ok lah tu....

8 comments:

madihahzubir said...

Pakai SLR la pulak. Baru umpphh !

jeBateja said...

Wehhhh....ado ko pepagi buta ni....ahakz...tak balik raya lagik ke....

SLR tu tahap PRO maaaa....mana le den pandai....hang lain laaa...errr...hang ada SLR ke...???

madihahzubir said...

Belajar pun guna loan. Mana la nak cekau duit sebat SLR tu. Tunggu keje komfem beli ! Hahaha.

~ceRRy beRRy~ said...

keje kilang hp ke?

bak hp mahal2 ada 3g satu! =P

wahida said...

member aku pun pakai henpon sama mcm ko jebat...dia ckp mmg best henpon tu...nama member aku mek jah...hehehe...

jeBateja said...

Cerry...mana plak kerja kilang HP...ishhhh...kerja kilang buat part keta...spring murah maw???

jeBateja said...

MADIHAH - kalau ko dah beli SLR...ko hadiahkan kat den yo....ahakz

jeBateja said...

WAHIDA - wahhhh...mek jah yang bercuti dgn ko tu erk....ahakz...tapi mmg best HP tu...sesuai dgn harganya...lagik satu leh ganeh2....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin