Kawan - Kawan jeBateja

Friday, May 6, 2011

Apa Ada Pada Sebijik Mangga...?

Apa ada pada Sebijik Mangga ni erk...
Masak ranum...
Kecur dibuatnya...

Kalau dah potong macam ni...
Lagik laaa...
Ada sapa2 maw...?
Sebelum jebat tukarkan bentuknya...

Oleh kerna Jebat ada MANGO PASTE...
Maka...
HARUS...

Jebat tukarkan mangga tadi ke PUDING...
Puding MANGGA gitu...

Kabur plak gambar ni...
Rautan Puding Mangga...

Sape maw...?
jebat dah potong2...
TAPI...
Sape nak rasa...

Kenalah jadi anak buah jebat dulu erk...
Ahakz...

Sorry dah habis...

Ahakz...

Minta maaf pada ibu2 yang megandung, juga pada mereka2 yang puasa ganti...
Post ini TIDAK di sengajakan....AHAKZ...


26 comments:

ubi said...

demmit!..buah paling aku minat ni!..ggrrr

padlie said...

Jebat........
Saya x sarapan lg ni.......

amalhaj said...

alahai jeBat.... sampe ati miker peghabehkan. meleleh ayor lior teman pepagi nih.

NzA said...

tgk buah mangga dh xtahan daaannnnn tgk puding tu lagi menusuk kalbu...hu...

storyfromme said...

la...da habes ke?baru nak mintak sikit.

jeBateja said...

UBI - sabo ubi...sabo...ahakz......buahnya dah tak de...jgn dikenang barang yg lepas...ahakz

jeBateja said...

PADLIE - alamak....tak sarapan ke...sian...nak sarapan dgn puding ke...? ahakz

jeBateja said...

AMAL - maap le...teman bukan sengaje...teman letak bekas..terus...licin....ahakz

jeBateja said...

NZA - ahakz...menusuk kalbu yg sedih baca tu...mcm citer sedih2 plak....ahakz

jeBateja said...

STORY - hang lambat...kalau cepat sket...den bg bekas kosong percuma...ahakz...

cik bahulu oren said...

saja je bg org telan air liur kn..ggrrrr!!!

cik fiza said...

alamakk sedapnyaaaa...
dh la sy mmg suka sgt makan mangga.. tgk post ni rasa kecur air liur huhuhu

maya amir said...

nak!!!! alaa terlambat..saya tau..*frust menonggeng*

zati embong said...

jebat

kilang ada kosong lagi x?

jat nk jd operator la.

tp under jebatlah.haha merepek betul.

KUREKURE COMEL said...

jahat....nsib baik tak buka smlm...
hari ni tak pose..hahaha...

saje je kan...cisss...hihihi

HonEyBuNNy said...

ish jebat neh...

dah habis tunjuk lagi....

nak merajook lah..hehe..

nak beli tudung lah macam neh...

jeBateja said...

BAHULU - ahakz...mana taw niat murni kita ni...ahakz....memang nak kasi terliur pun....ahakz

jeBateja said...

CIK FIZA - aisehhh....memang niat kita utk bg kecur...ahakz...selamat menderita yea...ahakz

jeBateja said...

MAYA - lom terlambat laaa....lom terlambat utk menatap gambar2 nya sahaja....ahakz

jeBateja said...

ZATI - ada...ada....jadi PA jebat laaa....hari2 leh makan puding...jebat buat khas...ahakz...hari2 buat...kencing manis le kita...ahakz

jeBateja said...

KURE2 - alaa..apsal hang tak pose...kalau tak..leh buat hang terliur...ahakz...budaya jahat si jebat....

jeBateja said...

HONEY - yang habis le kena tunjuk...ahakz...jgn merajuk lah...jom pi beli tudung...ahakz

alexa yussida said...

cik jebat..mangga sini mahal taw..sejibik 8 hinggit...

dpt x hint tuh?kasi la saya pudding tuh..:P

alinac lover said...

peh sempoi!

jeBateja said...

ALEXA - ala kesiannya dia...rasa nak simpati sangat....tapi sebabkan jauh....simpati tu hilang di lautan sepi...ahakz

jeBateja said...

ALINAC - ahakz...sempoi tang mana tu...cuba habaq sket...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin