Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, May 24, 2011

Universiti Malaysia Pahang...

Ini Najibah...
Dia wanita...
Ahakz...
Den jadi SIFU dia sekajap semalam...
Untuk mengenali susur galur QaQc Department...
Jebat ajar secara asas sahaja...

Belah kiri tu budak praktikal gak...
Raz nama nya...
Dari Universiti yang sama dengan Najibah...
Belah kanan tu pekerja tetap...
Menunjukkan cara2 inspection part...

Den tak taw depa ni paham ke dak den ajau...
Asyik menguap jer...
Tak paham kot...
Ahakz

14 comments:

Citarasa Rinduan said...

peeh!!!!!

cikgu jebat yang baik hati.. ajarkan kak ayu juga yer..
kak dari UCR.. heheh universiti citarasa rinduan

LARI!!!!!!!!!!

jeBateja said...

adehhh akak ni.....akak dah pandai laaaa.....adehhh....

zati embong said...

kt ofis jat pn ada bdk prak,dr ump gak.

padlie said...

student sy dr UNIMAS.. 3 bulan jadi cikgu huhu..

Jom kenal Sistem Suria kita

Amirah Adnan said...

pehh! da jd cikgu! :p

ajar la sy jugak cikgu jebat..kekeke

HonEyBuNNy said...

jebat....

xmau ajar Najibah cara2 pakai tudung ka yg berwarna warni?hehe

jeBateja said...

ZATI - uikkk...depa ni saling mengenali ke...???

jeBateja said...

PADLIE - wahhh..hang padlie kalau jadi cikgu memang sajak...tapi den...huru hara...ahakz

jeBateja said...

AMIRAH - banyak lah ko amirah....ahakz

jeBateja said...

HONEY - waka...waka....iyer aaa....rasanya....mmg nak kena ajar laaa...ahakz

wahida said...

aku rasa dorang mesti tak paham apa yg ko ajar, sbb tu dorang duk menguap jer...hahah!!

chiLleD...!! said...

ajar cukup2..jgn smpai kurang ajar..hehe

jeBateja said...

WAHIDA - den raso mcm tu lah....sebab depa ni tak paham kot....ahakz

jeBateja said...

CHILED - depa ni baik...Isya Allah...ok

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin