Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, May 3, 2011

Universal Studio...


Tempat ni best...
Tapi kalau cuaca panas...
pehhh...
Tiket nak masuk sini, sorang dewasa pada weekend...
Dollar Singapore 69.95...
Mahal beb...
Lebih kurang RM170.00


Kat sini ingatkan rumah hantu...
Rupanya Roller Coster...
tertipu den...
Main roller dalam gelap ala The Mummy...
Memang mencabar isi perut...
Macam nak terjeluek...


Kat sini berteraskan Shrek...
Siap ada filem 4D lagik...
Seronok tul...
Untuk orang berjiwa seni macam den...
Ahakz...


Ini apa erk...
Nak bg taw kita kat Universal Studio ke...?
Kecik jerk...


Yang ni den tak naik...
Walaupun tiket buleh naik semua game...
Tang ni tak sanggup weh...
Ahakz...


Err...
Yang ni no komen...
Bapak penyamun mana yang dah bersosial dengan The Mummy Girl...
Seksi erk...
Sib baik bapak penyamun tu sopan...
Jaga mata lagik...
Ahakz...

13 comments:

kakcik said...

Pastinya satu pengalaman yang sangat menarik, ya? :)

zati embong said...

jgn main2.nanti trun je abes berbelit segala usus dlm perut!hihi

NzA said...

mahai pn berbaloi2...

amboi2 cekcinyaaaaaa...

My Little Diary said...

wahhhh best nyaa....
den jeles tgk ni... den pun nak ke s'pore lah, nak pegi universal studio... huhu

storyfromme said...

fad pon penah pegi.memang seronok gile.

HonEyBuNNy said...

bestnya...tengok gambar pun tahu mesti best kan jebat..

menarik la tempat2 di sana...tapi awat mahai sesangat?hehe..

beli tudung xla mahai cm tu...hahha

Farhan Zulhusmi said...

seronoknya...pengalaman....beruntungnya dapat pengalaman...:-)

yatie's EPISODE said...

miahaha. sopan lah mummy girl tu! meow! haha.

KUREKURE COMEL said...

hahaha...cover mata ek..kihkihkih

cik bahulu oren said...

tringin nk pegi jgk :(

nelly said...

gambar last tu comel ^^
haha

gadisBunga said...

pompuan tulen ke tu bang?

alinac lover said...

hihihiih lawak ah!

peh mahal ek nak p sna..x mampu den~

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin