Kawan - Kawan jeBateja

Monday, May 2, 2011

Ini Resit Ke...?


Masa kat Singapore lepas...
Pepagi Kita orang kena sarapan kedai mamak kan...
Alaa...
Dah selera Malaysia...
Apa lagi yg ngam kalau tak Roti Canai...
so...
Hari2 kita orang makan kat sini...
TAPI...
Bila kita orang mintak RESIT...


Macam ni jer RESITnya...
Kita oraang rasa SINGAPORE ni dah maju dah...
Tapi tang mintak RESIT...
Macam ni jer...
Ini pun depa koyak dari kertas pembungkus makanan...
Aduhai...
Kita ni makan kena ada resit...
Sebab nak claim...
Kalau macam ni...
Lepas ke...
Ahakz...

9 comments:

zati embong said...

boleh buat resit baru 2.

sendiri buat!

haha

cik ubi said...

claim je pakai ni..hehe..

jeBateja said...

Zati - hang tolong ajarkan....buleh...???

jeBateja said...

CIK UBI - den raso nak pakai tu jugak lah...lantak laaa

padlie said...

adeh... nama kedai pun xde.. x valid ni..
nasib baik gomen bg duit siap2 untuk makan.. tak yah claim

jeBateja said...

PADLIE - tu lah...kilang lain semua bg terus tak yah claim2 dah....busan tul...

cik bahulu oren said...

wat lain resit
claim lbeh
hahahaa

jeBateja said...

BAHULU - syytttttt...hang ni....jgn le bgtaw sape2....ahakz...

storyfromme said...

kedai mamak kat malaysia punya resit lagi lawa.hehehe.

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin