Kawan - Kawan jeBateja

Monday, May 16, 2011

Jom Membuli...

Korang ada anak buah...?
Pompuan ke laki...?
Jom kita buli depa...?
Maw...?
Ahakz...
Si Shima ni...
Guna mouse sampai tercabut dari connection...
So suruh dia repair sendiri...
Terhegeh2 dia kat bawah meja tu...
Ahakz...

Malu kunun...
Nyampah...

Gambar kabur...
Tapi nampak sangat dia benggang...
Ahakz...

Ahakz...
Ko ikhlas ke gelak tu Shima...
Ahakz...

26 comments:

Citarasa Rinduan said...

jebat...
ko buta apa dgn anak dara orang??
ko mmg nakal ya


PS: slamat pagi.... hehehe

jeBateja said...

Akak....relax lah kak....den kan lelaki MaSKULIN....ahakz....ahakz...

kita membuli jerk...nak rasa...mcm ne membuli ni....ahakz

storyfromme said...

tak baik tau buli perempuan.kami insan yang lemah.

bunga said...

jebat ko ni kan suka betul buli org..hahahhaha...tapi lau aku ada aku tumpang sekaki leh..hahaha..aku suka bab buli org..hakhakaak..(gelak jahat)..

wahida said...

weh...aku pun suka buli org...tapi tak suka kalau org buli aku...boleh?

jeBateja said...

STORY - alamak...tak buleh ke....ahakz....ahakz...

jeBateja said...

BUNGA - ooo...ko pun sama yer....ahakz....jom...joint sekaki...

jeBateja said...

WaHIDA - mana buleh...kalau suka membulu...MaKa...bersedia utk dibuli jugak...ahakz

My Little Diary said...

hati2... jgn sampai jumpa mouse yang hidup, keke
mau lintang pukang anak buah ko naik atas meja,
takpun naik atas bapak buah... kahkahkahh... jgn marah jebat!

cik bahulu oren said...

nnt ajk aku sama buli org ;p

alinac lover said...

hahahah sabar je lah!

NzA said...

shima jumpa tikus emas kot....

jeBateja said...

MLD - uikk...dia jenis yg tahan ooo//setakat tikus....dia lempang kan je...ahakz

jeBateja said...

BAHULU - uikkk///ko pun pembuli erk....ahakz

jeBateja said...

ALINAC - si shima pun tgh bersabar lah tu...ahakz

jeBateja said...

NZA - ahakz...hati emas kot....kot laaaa

Faza Aloha said...

if jatuh mouse cmnih sumpah aku x nak amik... :D

HonEyBuNNy said...

kasihan shima..ish2....

meh sini shima..kita borong tudung..uhuhu

アヌム ちゃん~~ said...

nk eja jabateja eh..

ジャバテジャ

camtu la dlm bhase jepun :)

raihana said...

kesian shima..!huhu
tak baik buli owng ah.terutame nye kaum hawa.=P

jeBateja said...

FAZA - utk hang jgn risau.....abg jebat tolong ambil kan....ahakz

jeBateja said...

HONEY - dalam simpati...hang suruh borong erk..sempat niaga lagik tu...ahakz

jeBateja said...

RAIHANA - aiseh...tak baek erk....ahakz...den baru taw...ahakz

jeBateja said...

JOPUN - tq very much.....ahakz

Liza @ Adzriel AB said...

suko2 kau buli org ek.. ni dah ada gambar bukti ni.

zati embong said...

haha,jat kalau kena smbung2 bnda2 ni masuk bawah meja 10 min pas2 baru keluar.

syok wooo lepak bawah meja.haha

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin