Kawan - Kawan jeBateja

Friday, May 20, 2011

Sibuk Konon...

Den betul2 sibuk ooo...
Kepada kawan2 BLOG, maaf sangat2 sebab tak sempat jalan2 ke BLOG...
Xtvt CONFIRM MACHINE lom habis...
So masa si JEBAT agak terhad...
Terima kasih kepada KAK AYU dari CITARASA RINDUAN yang terasa kehilangan jebat...
Terima kasih juga kepada semua yang masih SUDI singgah ke sini...

Sebagai seorang REMAJA lagi MASKULIN...
Balik lewat...
Kerja melebihi 12jam...
8am ~ 10.12pm...
Sangat memenatkan...
( Jebat REMAjA...? ...jangan PERCAYA....ahakz....)
.
Di kilang sempat juga raikan hari lahir Shima yang ke..?
Lupa plak nak tanya...

Jebat buatkan Caramel Jagung jerk...
Jadi lah Shima erk...
Bapak buah ko ni sibuk...
Itu pun...
Kek Hari Lahir Shima & Caramel ni...
Si jebat tak sempat makan...
Hanya ambil gambo jerk...Pastu dah BZ dengan KERJA...
Ahakz...


24 comments:

siti murni said...

hang ni kan jebat...dah la hang sibuk pastu kan hang tayang2 pulak caramel jagung tu kat chek...kesian chek tau..chek teringin nanti sapa susah...hukhuk...

kakcik said...

Betul2 sibuk dak Jebat ni, ya?

Meh le buat pos laju sikit karamel tu. :)

yatie's EPISODE said...

perhhh.. dulu aku sibuk, sekarang kau pulak. haha. macam syif pulak. hehe.

Amirah Adnan said...

sibuk ke encik jebat?kekeke

nak puding tuh!!

My Little Diary said...

chaiyok.. chaiyok...
buat keje tu leklok ye..
dah free nanti dtg rumah den.
den tunggu hehehe

Ati Masrif said...

caremel tu ngacamm betuii

dahulukan mana yg penting :)

HonEyBuNNy said...

eleh jebat neh....

sibuk bebenor yer..

xdapat la nak cerita hal tudung2 neh...haha

NzA said...

musim kesibukkan melanda sana sini...

cik bahulu oren said...

amboi..bz nye encik jebat kita
smpai nk mkn pon x smpt :p

zati embong said...

samalah dgn bf jat.da nm jg production.pkul 10 br blik.tnsenla jat nnt.

Citarasa Rinduan said...

pagi tadi.. nak BW..
karen tak ada..

jam 2 lebih lepas solat terus duduk atas katil ingat nak tidur.

tiba2 tersedak2..
rupanya si budak nakal nie sebut nama kakak dia..

jebat..... ko sajer yer tayang cameral jagung tu...
ko sajer nak buat kakak ko cari rumah ko eik...
kalau kak sampai ko kena buat tau!!!

jeBateja said...

SITI MURNI - adehhhh...maaf le...dah habis dah.....ahakz....try lah buat...senang jer...

jeBateja said...

KAKCIK - ngak bisa kakcik.....caramel ngak bisa di POS...ahakz

jeBateja said...

YATIE - alaa...biasa lah....hidupkan mcm RODA....ahakz..

jeBateja said...

AMIRA - hah ah lah amirah....tolong leh..??

jeBateja said...

MLD - den dah poei dah....sibuk2 den...den cuba singgah gak...ahakz

jeBateja said...

ATI - err..tukang buat dia lagik ngancam taw...ahakz

jeBateja said...

HONEY - kalau nak ngumpat...jadi jerk...ahakz

jeBateja said...

NZA - ahakz....kita jerk sibuk...org lain tak...

jeBateja said...

BAHULU - al maklum...org penting ahakz...

jeBateja said...

ZATI - ahakz...hang memhami tak...ahakz....hang kena memahaminya...

jeBateja said...

KAK AYU - musti lah...musti buat kalau akak mai.....no hal punyer...

Liza @ Adzriel AB said...

sibuk ke... shiaannnn.. ko tak de tak pe.. puding ada dah ok. he.. he..

KUREKURE COMEL said...

perhhhh....bertuahnya dpt bos cmni..hehehe

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin