Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, May 26, 2011

Batu Nisan Untuk Korang...

Lab aku ada jual batu nisan...
Ada sape2 nak tempah...

Bukan untuk orang mati...
Tapi untuk orang tidur waktu rehat...
Tanda sebagai tanda dia akan bangun bila loceng berbunyi...
Kalau tak bangun gak...
Tak taw nak kata...

Berani...
Kalau ada batu nisan dah tercatit bila korang MATI...?
Ahakz...
Batu Nisan ni ( sebenarnya kayu ...) depa dapaat masa kursus khemah ibadah lepas...
Cendera mata dari guru2 depa...
Ahakz...
Insaf oooo...

13 comments:

My Little Diary said...

ngeri siott... keh3x

kalau tak bangun terus lagi naya kawan tu.... hehehe

dgn adanya batu nisan tu setiap hari dgn kita, maka selalu2 lah kita akan merasa insaf...

maya amir said...

mak oii..berdebar den tgk..kekek..kalau tak bangun gak member tu..tak taulaa..hahaha

alien said...

hui~
tido baca syahadah dulu la camni..

nidus2 said...

Inna lillah.....

Bergurau tahap apa ni?

cik bahulu oren said...

adoii..mcm2 la jebat nih

Heidi Shafiq said...

hahaha.. cool!

Liza @ Adzriel AB said...

kau ni macam2 lah.. kak liza nak share.. baik punya.

Liza @ Adzriel AB said...

http://adzriel.blogspot.com/2011/05/kubur-sebelum-mati.html

Aku Ibu Muda said...

kalau setiap orang dapat cenderahati ni rasanya tak de istilah kejahatan di atas dunia :)

KatekateKite said...

ish, brani men mati2, siap buh tarikh wafat lak tuh =.='


tp setuju ngn AIM ckp tu

chiLleD...!! said...

insaff..kalo ada nie cnfirm xngntuk kt office...hehe

law depa xbngun, bca yasin dn talkin terus..hehe

Dinas Aldi said...

salam kenal, datang dari blog Liza Adzriel. hehehe baru ja ada wakil insurans cakap kat akak, penting beli insurans nyawa kot2 bila tidur lupa bangun, kihkihkih tapi akak tak beli pun :)

khairunnisa ♥ said...

ok gak kalau brainwash ttg kematian, tapi kita tak leh la doa utk "pergi selama-lamanya" kan ;) nanti nak bagi hadaih batu nisan gak ^_^

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin